Меню сайту
Календар
|
Напрямки виховної роботиПроблема, над якою працює школа у виховній та позакласній роботі: «Формування морально-духовної життєво- компетентної особистості, яка успішно самореалізується в соціумі як громадянин, сім’янин, професіонал» Мета виховання: Cтворення цілісної моделі виховної системи на основі національних та загальнолюдських цінностей; формування моральної стійкості, цілісної особистості, формування моральної свідомості; виховання та розвиток моральних почуттів порядності та тактовності, гуманності, патріотизму; формування умінь та звичок, моральної поведінки, культурної поведінки. Система виховної роботи в школі розроблена відповідно до Закону України «Про загальну середню освіту», Конвенції ООН про права дитини, статуту освітнього закладу. Основними ідеями, які лягли в основу виховної системи школи, є ідея гуманізму, педагогіки співробітництва, загального піклування, формування єдиного виховного простору. В Законі України «Про загальну середню освіту» особлива увага приділяється вихованню громадянина-патріота своєї держави, який готовий до подальшого освітньогоння та трудової діяльності зі своїми політичними переконаннями, формуванню творчої особистості, свідомого відношення до своїх обов’язків; формуванню навичок здорового способу життя. Одним із основних завдань, які поставив перед собою педагогічний колектив школи, – це створення належного освітнього середовища для розвитку здорової дитини, оволодіння навичками безпечного життя і здорової поведінки, формування в здобувачів освіти свідомого ставлення не лише до власного життя і здоров’я, а й оточуючих. Характер виховання повинен передбачити глибоке розуміння вчителем фізіологічної природи вихованців, їх індивідуальні риси та можливості, повагу до особистості дитини. Зміст виховання:
Основні напрямки виховної роботи. Структура виховної роботи школи. Основні принципи виховної системи школи:
|