Одним із найважливіших завдань сучасної початкової школи є розвиток пізнавальної активності молодших школярів, формування у них допитливості, бажання пізнавати нове. Серед найбільш дієвих способів формування нового ставлення до навчання і пізнання є проведення Веселкового тижня.
Метою проведення веселкового тижня було:
Впровадити в практику роботи з дітьми елементи кольоротерапії, як методику покращення здоров’я за допомогою кольорів, познайомити учнів всієї школи з Новою українською школою.
Використати педагогічні можливості кольору для розвитку пізнавальних здібностей дітей, мовлення, мислення, пам’яті, уважності, креативності.
Цікаве , веселе та пізнавальне проведення часу.
Сприяння розвитку навичок рефлексії.
У проведенні тижня активну участь взяли молодші школярі 1 – 4 класів. Головна організаторська роль належала учителям. Їх ентузіазм, творчий підхід допомогли зробити цей тиждень справжнім улюбленим святом як для дітей, так і для дорослих. Цікаво, весело та пізнавально для молодших школярів пройшов Веселковий тиждень.
Конкурси, ігри, змагання розвивали творчість школярів, вчили бути спостережливими, кмітливими та креативними.
Кожен день проходив під певним гаслом:
понеділок - день казковий,кольоровий, веселковий;
вівторок – день червоний - це вівторок, він яскравий і святковий;
середа – у нас день жовтий, теплий сонячний, солодкий;
четвер – в нас день зелений, ніжний, лісовий, приємний;
п’ятниця – в нас день синій, він холодний і спокійний.
Учні отримали величезне задоволення від виконання різноманітних завдань, конкурсів, веселих перегонів, перегляду мультфільмів.
На завершення було проведено святкову лінійку і підведено підсумки всього тижня.
|